2 Aralık 2014 Salı

Paket mi Yapayım?

Araç muayene istasyonunda işlemin tamamlanması için tam 3.5 saat bekletilen adam, sinirden perişan olup eve dönerken oğlunun yaş gününü hatırlar, oyuncakçının önünde durup içeri dalar.

Oradan alelacele bir beyzbol sopası satın aldıktan sonra, kasadaki uzun sıra nihayet ona geldiğinde, kredi kartını istemeden adamın önüne fırlatır:

- Kabalığımı bağışlayın tam 3.5 saat araç muayene istasyonunda perişan oldum da...
Kasiyer sordu:
- Paket edeyim mi? Yoksa buradan direk oraya mı döneceksiniz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder